Baslangiç seviyesinde daha çok günlük konusmalar (kendini tanitma, yol gösterme vb.) ile baslayip temel gramer seviyesiyle beraber ilerlerim. Orta seviyelere gelindiginde artik ögrencininde ingilizceyi rahat ve özgüvenli bir sekilde konusmasini saglayabilirim. Yeni bir dil ögrenmeye ve konusmaya baslayan herkeste biraz çekimserlik, utangaçlik olabilir, bu gayet normaldir. Benim amacim o duvari yikmak ve ögrencilerin konusma becerilerini gelistirmektir.