Bilgisayar mühendisiyim ve matematik derslerini klasik ögretmen–ögrenci iliskisinden ziyade, ögrencinin kendini rahat hissedebilecegi akran temelli bir iletisimle islerim. Derslerde ögrenciyi pasif dinleyici konumuna sokmak yerine, sürecin aktif bir parçasi haline getiririm.
Derslere ögrencinin mevcut seviyesini ve eksiklerini tespit ederek baslarim. Konulari ezbere dayali degil, neden–sonuç iliskisi kurarak anlatirim. Günlük hayattan örnekler, basit benzetmeler ve adim adim çözümlerle matematigi daha anlasilir hale getiririm.
Ilkokul ve ortaokul seviyesinde temel matematik konulari, konu pekistirme, ödev destegi ve sinavlara hazirlik çalismalari yapiyorum. Ögrencinin zorlandigi konulara özel olarak daha fazla zaman ayirir, ögrenme hizina göre ilerlerim.
Derslerde bol soru çözümü yapar, ögrencinin kendi basina çözebilmesini hedeflerim. Amacim sadece dogru cevabi buldurmak degil, ögrencinin mantigi kavrayarak özgüven kazanmasini saglamaktir.