sinava hazirlanan ögrencilerle online rehberlik ve mentörlük çalismalari yürütüyorum. Derslerimde ögrencinin mevcut durumu, hedefleri ve ihtiyaçlari dogrultusunda yapilandirilmis ve takip edilebilir bir süreç olusturmayi önceliklendiriyorum.
Çalismalara ögrencinin akademik ve kisisel durumunu birlikte degerlendirdigimiz bir SWOT analizi ile baslarim. Bu analiz dogrultusunda SMART hedefler belirler, sinav sürecini somut ve ulasilabilir adimlara bölerim. Haftalik ve aylik planlar üzerinden zaman yönetimi, ders çalisma düzeni ve süreklilik becerileri üzerine çalisiriz.
Derslerde yalnizca planlama degil; motivasyon, stres ve sinav kaygisi yönetimi, dikkat ve odaklanma gibi konular da ele alinir. Süreci düzenli geri bildirimlerle takip eder, gerektiginde planlari ögrencinin ihtiyacina göre güncellerim. Amacim ögrencinin sadece sinava degil, süreci yönetebilme becerisine de sahip olmasidir.