4 yildir yetiskin ögrencilere hem sinif ortaminda grup egitimi, hem de bire bir egitim verme firsati buldum. Derslerimi yüz yüze ve online ortamlarda yürüttüm. Sinav hazirligi içerisindeki ögrencilere (TOEFL, IELTS, YDT) takvimlerini hazirlama ve yürütme destegi verdim. Baslangiç seviyesinden ileri seviyeye kadar yürüttügüm derslerde, içerik, takvim, sinav gibi yükümlülükleri üstlendim. Derslerimde ögrencilerin baglam içerisinde oldugu ve ilgi alanlariyla alaka kurabilecekleri içerikler tasarladim. Ingilizce’yi yalnizca bir dil olarak degil, Ingiliz ve Amerikan kültürünü tanitarak ve bu kültürlerin ögelerine içeriklerim içerisinde yer vererek derslerimi daha ilgi çekici ve yalnizca dil egitimi bazinda olmayan çok yönlü bir kisisel gelisim platformuna dönüstürdüm. Her bir ögrencinin, yalnizca dil egitiminde degil, genel olarak ögrenmeyi nasil ve ne için sevdiklerini kesfetmelerini saglayarak (okuma, yazma, dinleme, konusma vs.) onlara kendi ilgi alanlarina ve seviyelerine göre çesitli kaynaklar sundum. Ögrencileri, yapmaktan keyif alacaklari ve yeni bilgiler kesfedecekleri çok yönlü ödevler ile destekledim. Bunun disinda, sinif ortaminda, sosyal yasamlarinda ve özellikle is hayatlarinda da oldukça fayda görecekleri beden dili ve iletisimi konusunda ögrencilerime gerektiginde ilgi duyduklari konularda sunumlar yapmalari ve birbirleriyle bu sunumlar sayesinde kaynasmalari ve bilgi aktariminda bulunmalari için ortamlar sundum. Derslerimi maksimum verimle geçirmeleri için samimi ve akademik katiligin disinda, keyifli bir sohbet ortami içerisinde geçirmelerine özen gösterdim. Türkçe ile karsilastirmali olacak sekilde, Ingilizcenin kelime düzeni ve gramer yapisini derslerimde detayli bir sekilde isledim ve iki dilin de inceliklerini ögreterek, dil ögrenme matematigini ögrencilerle bulusturdum. Ögrencilerimden özellikle yaratici yönlerini ortaya koyabilecekleri aktiviteler ve ödevler talep ederek, dili yalnizca sinif ortaminda degil, kisisel yasamlarinda kendilerinin de yönetiminde olabilecegi bir serüven olarak görmelerini sagladim.