Derslerimde ögrencinin seviyesine ve ihtiyaçlarina göre esnek bir program uygularim. Dersin içerigini belirlerken dört temel beceriyi (konusma, dinleme, okuma ve yazma) dengeli sekilde gelistirmeye özen gösteririm. Özellikle konusma pratigine agirlik vererek ögrencinin Türkçeyi gündelik yasamda rahatlikla kullanabilmesini hedeflerim.
Görsel materyaller, kisa videolar, diyalog örnekleri ve interaktif alistirmalarla dersleri dinamik ve eglenceli hâle getiririm. Yeni baslayan ögrencilerle sade ve açiklayici bir anlatim tercih ederken, ileri seviyedeki ögrencilerle güncel konular, deyimler ve kültürel içerikler üzerinden çalisirim.
Ögretme deneyimim boyunca farkli milletlerden birçok ögrenciyle çalisma firsatim oldu. Bu da bana her ögrencinin farkli bir ögrenme yolu oldugunu ögretti. Sabirli, destekleyici ve motive edici bir yaklasimla, ögrencilerimin Türkçeyi özgüvenle konusmalarini saglamayi amaçlarim.