Ögrencinin seviyesini ve ihtiyaçlarini merkeze alan, anlasilir ve sistemli bir ders isleyisi benimserim. Her ögrencinin ögrenme hizi ve yöntemi farkli oldugu için derslerimi ezbere degil, mantigi kavratarak ilerletirim. Konulari günlük hayattan örneklerle, sade ve net bir dille açiklamaya özen gösteririm.
Derslere baslamadan önce ögrencinin mevcut seviyesini belirler, eksik oldugu noktalari tespit ederim. Buna göre kisiye özel bir çalisma plani olusturur, dersleri bu plana sadik kalarak islerim. Ders sirasinda aktif katilimi tesvik eder, ögrencinin soru sormasini ve düsünmesini ön planda tutarim. Anlasilmayan konulari farkli yöntemlerle tekrar ederim.
Sadece ders anlatmakla kalmayip, nasil çalisilmasi gerektigini de ögretirim. Konu tekrarlari, örnek soru çözümleri ve kisa ödevlerle bilgilerin kalici olmasini saglarim. Sinavlara yönelik derslerde zaman yönetimi, soru çözüm stratejileri ve sik yapilan hatalar üzerinde özellikle dururum.
Amacim ögrencinin sadece notlarini yükseltmek degil, derse olan özgüvenini ve bakis açisini gelistirmektir. Düzenli takip, açik iletisim ve sabirli bir yaklasim ile ögrencinin ilerlemesini birlikte gözlemleriz. Istikrarli çalisma ile her ögrencinin basarili olabilecegine inanirim.