Ögrencinin seviyesini, ögrenme stilini ve hedeflerini merkeze alan bir ögretim anlayisiyla derslerimi planlarim. Her ögrencinin ögrenme hizi ve yöntemi farklidir; bu nedenle derslerimi tamamen bireysel ihtiyaçlara göre sekillendiririm. Amacim yalnizca konuyu ögretmek degil, ögrencinin konuyu gerçekten anlamasini, yorumlayabilmesini ve özgüven kazanmasini saglamaktir.
Derslerimde anlatim, soru–cevap, örnek çözümü ve pekistirici uygulamalari dengeli sekilde kullanirim. Konulari günlük hayattan örneklerle somutlastirarak ögrenmeyi kalici hale getirmeye özen gösteririm. Ögrencinin derse aktif katilimini destekler, çekinmeden soru sorabilecegi rahat ve motive edici bir ortam olustururum.
Ögrencilerime ders saatleri disinda da destek olur; ödevlerine yardimci olur, takildiklari konulari birlikte tekrar ederim. Ayrica sinavlara hazirlik sürecinde konu tekrari, soru çözümü ve deneme degerlendirmeleriyle ögrencinin eksiklerini tespit ederek hedefe yönelik çalismalar yaparim.
Ögrenme sürecinde düzenli tekrar, konu tarama testleri ve kisa degerlendirmelerle ögrencinin gelisimini yakindan takip ederim. Eksik veya zorlanilan noktalari belirleyerek bu alanlara özel ek çalismalar planlarim. Böylece ögrencinin zamanla kendi ilerlemesini fark etmesini ve motive olmasini hedeflerim.
Velilerle iletisime önem verir, ögrencinin durumu hakkinda düzenli geri bildirim veririm. Sabirli, anlayisli ve disiplinli bir yaklasim benimserim. Derslerimde hem akademik basariyi hem de ögrencinin derslere karsi olumlu bir bakis açisi gelistirmesini ön planda tutarim.
?? Ödevlere yardimci olunur ve sinavlara hazirlik destegi verilir.
?? Ilk ders, tanisma ve ögrencinin seviyesini belirleme amaçlidir.