Derslerimde her ögrencinin seviyesine, ilgi alanlarina ve ögrenme stiline göre kisisellestirilmis bir yaklasim benimsiyorum. Her bireyin ögrenme süreci farklidir; bu yüzden esnek, ihtiyaç odakli ve iletisim temelli yöntemlerle ilerliyorum. Konusma pratigi, kelime bilgisi, telaffuz, dinleme ve temel gramer konularini dengeli bir sekilde ele aliyorum. Gerçek yasamla baglantili içerikler sunarak dili yalnizca ögrenilen degil, aktif olarak kullanilan bir beceriye dönüstürmeyi hedefliyorum.
Derslerimde görev temelli ögrenme ve konusma merkezli aktiviteler ön plandadir. Dijital kaynaklar, görseller, güncel konular ve ögrencinin ilgisini çekecek materyallerle dersleri dinamik ve etkilesimli hale getiriyorum. Bu sayede ögrenciler, dili yalnizca ders içinde degil, günlük yasamda da rahatça kullanabilir hale geliyor.
6 yillik deneyimim boyunca birçok farkli ülkeden yetiskin ögrencilerle çevrim içi olarak çalistim. Genel Ingilizce, konusma pratigi, is Ingilizcesi veya sinav hazirligi gibi farkli alanlarda destek sagladim.
Her dersin sonunda ögrencimin ilerlemesini takip eder, gelisimini destekleyecek hedefler belirlerim. Benim için dil ögretmek sadece bilgi aktarmak degil; ögrencinin kendini güvende hissedecegi, ilgiyle katilacagi bir ögrenme ortami sunmaktir.