Matematik ögretmeni olarak, ögrencilerin potansiyellerini açiga çikarmayi hedefleyen, dinamik ve katilimci bir ögrenme ortami yaratmaya odaklaniyorum. Üniversitede egitim aldigim ve mezun oldugum süre zarfinca, farkli yas ve yetenek gruplarindan ögrencilerle çalistim ve her bir ögrencinin matematige karsi olumlu bir tutum gelistirmesine yardimci olmak için çabaladim. Ögretmenlik felsefem, her ögrencinin matematigi anlayabilecegi ve sevebilecegi inancina dayanir. Onlara sadece matematiksel bilgi aktarmakla kalmayip, ayni zamanda problem çözme becerilerini, özgüvenlerini ve ögrenmeye olan heveslerini artirmayi hedefliyorum. Her ögrencinin ögrenme hizina ve stiline uygun, kisisellestirilmis ögretim materyalleri ve yöntemleri gelistirme konusunda yetkinim. Zayif ve güçlü yönleri analiz ederek, ögrencilerin bireysel hedeflerine ulasmalarini sagliyorum.