Derslerimde ögrencinin seviyesini, ögrenme hizini ve ihtiyaçlarini merkeze alan bireysel ve planli bir yaklasim benimsiyorum. Ilk derste ögrencinin mevcut durumunu analiz ederek güçlü ve gelistirilmesi gereken alanlari belirliyor, buna uygun bir ders plani olusturuyorum.
Ders süreci;
Konu anlatimi,
Bol örnek ve soru çözümü,
Tekrar ve pekistirme çalismalari
seklinde ilerler. Konulari sade, anlasilir ve ögrencinin yas seviyesine uygun bir dille anlatmaya özen gösteriyorum.
Derslerde yalnizca akademik basariyi degil, ayni zamanda ögrencinin özgüven kazanmasini ve derslere karsi olumlu bir bakis açisi gelistirmesini hedefliyorum. Ögrencinin derse aktif katilimini tesvik eden, soru sormasini destekleyen ve motivasyonunu artiran bir ders dinamigi olusturuyorum.
Düzenli takip, geri bildirim ve ihtiyaç halinde veli bilgilendirmesi ile süreci seffaf ve sürdürülebilir bir sekilde yönetiyorum. Amacim; ögrencinin konulari gerçekten anlamasi, okul basarisinin artmasi ve ögrenmeyi sevmesidir.