Derslerimde fizigi yalnizca teorik bir ders olarak degil, günlük hayatin içinde aktif olarak kullandigimiz bir bilim dali olarak ele alirim. Amacim, konulari ezberletmekten ziyade mantigini kavratmak ve ögrencinin “neden?” sorusuna cevap bulmasini saglamaktir.
Kullandigim yöntemler ve ders dinamikleri:
Konulari günlük hayattan örnekler, basit deneyler ve görsellerle desteklerim.
Ögrencinin seviyesine ve ögrenme stiline göre dersi esnek ve interaktif sekilde ilerletirim.
Soru–cevap, yönlendirici sorular ve birlikte çözüm yöntemleriyle ögrenciyi dersin aktif bir parçasi hâline getiririm.
Zor ve soyut konulari parçalara bölerek, adim adim ve anlasilir bir sekilde anlatirim.
Ders içerigi:
Temel kavramlarin saglam oturmasina öncelik veririm.
Konu anlatimi ? örnek çözümü ? ögrencinin aktif katilimiyla soru çözümü seklinde ilerlerim.
Ögrencinin yaptigi hatalari bir eksik olarak degil, ögrenme firsati olarak görür ve bu noktalar üzerinden tekrar ederim.
Deneyim ve yaklasimim:
Fizik egitimi altyapim sayesinde müfredata hâkimim ve sinav odakli çalismayi biliyorum.
Farkli yas gruplariyla çalisma deneyimim sayesinde sabirli, motive edici ve destekleyici bir tutum sergilerim.
Özellikle yurtdisinda farkli egitim sistemlerini ve ögrenme yaklasimlarini gözlemleme firsati buldum. Bu sayede, ders anlatiminda tek bir yönteme bagli kalmak yerine ögrencinin ihtiyacina göre esnek, ögrenci merkezli ve etkilesimli yöntemler gelistirdim. Farkli kültürlerden ögrencilerle ve egitimcilerle iletisim kurmak, konulari daha sade, anlasilir ve evrensel bir dilde anlatma becerimi artirdi.
Yurtdisi deneyimlerim, derslerimi daha evrensel, anlasilir ve etkili bir sekilde sunmami sagliyor; ögrencilere küresel bakis açisi, özgüven, disiplin, motivasyon ve farkli düsünme becerileri kazandiriyor.
Monotonluktan uzak, dinamik ve motive edici bir ders ortami olusturarak ögrencinin derse olan özgüvenini artirmayi hedeflerim.
Kisacasi, derslerimde fizigi korkulan bir ders olmaktan çikarip anlasilir, mantikli ve keyifli hâle getirmeyi amaçlarim.
Özel ders veriyorum:
-
Bebek veya anaokulu seviyesi, Primary, Ortaokul, Lise Diplomasi, Üniversite öğrencileri, Yetişkinler
-
Şirketler, serbest çalışanlar ve iş profesyonelleri
Eğitim: dereceler, kurslar ve sertifikalar