Ders planlamasinda ögrencinin seviyesine, ögrenme hizina ve hedeflerine göre esneklik saglayarak ilerlemeyi gerekli buluyorum. Her ögrencinin ögrenme tarzi farklidir; bu nedenle anlatim seklimi ögrencinin ihtiyacina göre sekillendiriyorum. Kimi ögrenciler konu anlatimiyla temeli saglamlastirmak isterken, kimileri bol soru çözümüyle pratik yapmayi tercih edebiliyor. Bu farkliliklari gözeterek, bireysel hedeflere uygun sekilde özellestirilmis programlar olusturuyorum.
Matematik, çogu ögrenci için zamanla bir kaygi kaynagina dönüsebiliyor. Bu kayginin temelinde genellikle eksik ögrenmeler, yanlis ögrenilmis bilgiler veya özgüven eksikligi yatiyor. Bu gibi durumlarda ögrenciyi yargilamadan, empati kurarak süreci birlikte yönetmek gerektigine inaniyorum. Çünkü dogru yönlendirme ve sürdürülebilir bir çalisma disiplini ile her ögrencinin matematikte ilerlemesi mümkündür.
Online derslerde verimliligi artirmak adina, interaktif yöntemler kullanmayi tercih ediyorum. Ekran paylasimi, birlikte çözüm ve anlik geribildirimlerle dersleri dinamik ve ögrenciyi aktif tutan bir sekilde yürütüyorum. Ayrica ders sonlarinda kisa özetlerle konunun temelini pekistiriyor, gerekli durumlarda ek kaynak veya video yönlendirmeleriyle destek sunuyorum.
Ögrencilerimle kurdugum iletisim, açiklik ve güven temellidir. Derste anlamadigi bir konuyu rahatlikla sorabilen, hata yapmaktan çekinmeyen bir ögrenci profili olusturmak, ögrenme sürecini hizlandiran en önemli unsurlardan biridir. Sürekli olarak motivasyon takibi yapar, ögrencimin sadece akademik degil psikolojik olarak da bu sürece hazir olmasini saglamak için elimden geleni yaparim. Basariya giden yolda yalniz olmadigini hissettirmek, bu süreci daha sürdürülebilir ve keyifli hale getiriyor.
Eger siz de hem akademik anlamda hem de sinav psikolojisi açisindan destek ariyorsaniz, birlikte hedeflerinize ulasmak için verimli ve planli bir yolculuga çikabiliriz. Ögrencilerimin gelisimini izlemek, onlarin potansiyellerine ulasmalarina katki saglamak benim için büyük bir motivasyon kaynagidir. Görüsmek dilegiyle!