Ege Üniversitesi'nde Tarih lisans, Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi'nde yüksek lisans egitimimi tamamladim. Uzmanlik alanim: I. Dünya Savasi ve Türkiye Cumhuriyeti dönemlerini kapsamaktadir. Bunun disindaki alanlarda da bilgi sahibiyim. Su ana kadar üç uluslararasi sempozyumda bildiri sundum, bir hakemli dergide makalem yayinlandi. Alanimdaki gelismeleri ve yenilikleri takip etmekteyim.
Adana'da iki yil süreyle, Ortaokul gruplarina Sosyal Bilgiler, Lise gruplarina Tarih dersi verdim. Daha öncesinde tarih dersinden korkan ve basarili olamayan ögrencilerim, sene sonundaki TYT denemelerinde %75'lik bir basari saglamisti.
Tarihi ezber sekilde ögretmektense neden-sonuç iliskisi kurularak ögretilmesinin, çocuklara daha faydali oldugunu ve onlarin ilgisini çektigini düsünüyorum. Ayrica tarihin yalnizca savaslar ve devletlerin kurulup yikilmasi olarak degil; insan tarihi, çevre tarihi, iktisat tarihi gibi alanlarin da çocuklara ögretilerek, tarihin sevdirilmesine katki saglamak istiyorum.
Ezbere dayali sistemi dogru bulmadigim için derslere olabildigince ögrencileri dahil ederek, onlarin kendilerini ifade etmesini ve düsünce dünyalarinin gelismesini destekliyorum. Bu nedenle derste yalnizca tahtaya notlar yazan ve bu notlari ögrencilerin deftere geçirmesini isteyen bir ögretmen degil; derste beyin firtinasinin yapildigi bir ögretmenim.
Konularla ilgili çesitli materyaller ve görsellerin derse getirilerek ögrencilerin konuyu daha iyi anlamasini ve derse olan ilgilerinin artirilmasini sagliyorum. Örnegin Inkilap Tarihi dersinde Atatürk'le ilgili gazete haberleri ve döneme ait fotograflarin, I. Dünya Savasi'yla ilgili kendi koleksiyonumda yer alan kartpostallar, döneme ait gazeteler, askerlere ait mektuplar ve arsiv belgelerini derse getirerek ögrencilerin incelemesine firsat veriyorum.
28 yasinda olmam sebebiyle ögrenciler ile diyalog kurmam daha kolay olmakta, onlarin dilinden anlayabiliyor ve onlarin mizah anlayisina göre espriler yaparak; yalnizca bir ögretmen degil, onlara ayni zamanda bir arkadas da olmayi hedefliyorum.
Çocuklarinin Tarih korkusunu yikmak ve Sosyal Bilimlerin aslinda ne denli önemli oldugunu çocuklarina ögretmek isteyen ebeveynler iletisime geçebilir.