Derslerimde dört temel beceriyi (okuma, yazma, konusma ve dinleme) dengeli sekilde gelistiriyorum. Ögrencinin seviyesine ve hedeflerine göre kisisellestirilmis bir program olusturuyorum.
Ilk asamada ögrencinin mevcut dil seviyesini ölçerek ihtiyaçlarini belirliyorum. Derslerde etkilesimli yöntemler kullaniyorum: görseller, kisa videolar, güncel haberler ve hikâyeler üzerinden okuma-anlama çalismalari yapiyoruz. Konusma pratigi için günlük diyaloglar, tartisma sorulari ve rol yapma (role-play) etkinlikleri kullaniyorum. Yazma becerileri içinse kisa metinler, e-postalar veya hikâye tamamlama gibi çalismalar yapiyoruz.
Özellikle ögrencilerin özgüven kazanmalarina ve dili dogal bir sekilde kullanabilmelerine odaklaniyorum. Geri bildirim sürecine önem veriyor, her ders sonunda güçlü ve gelistirilmesi gereken yönleri ögrencilerle paylasiyorum.
Üç yili askin ögretmenlik tecrübemle, hem birebir hem de grup derslerinde farkli seviyelerde ögrencilere egitim verdim. Derslerimi canli, motive edici ve hedef odakli bir sekilde isliyorum
Eğitim: dereceler, kurslar ve sertifikalar