Ögrencilerime matematik ve fizigi sadece ögretmeyi degil, bu disiplinlerin düsünce biçimini kazandirmayi hedefliyorum. Her ögrencinin farkli bir ögrenme sekli ve hizinin oldugunun farkindayim. Bu yüzden derslerimi ögrencinin seviyesine ve ihtiyaçlarina göre sekillendiririm.
Derslerime genellikle kisa bir tekrar veya ön bilgiyle baslarim. Ardindan konunun temel kavramlarini sade, anlasilir ve sistematik bir sekilde açiklarim. Anlatim sirasinda görsellerden, günlük yasamdan örneklerden, gerektiginde simülasyon veya animasyonlardan faydalanirim. Özellikle fizigin soyut kavramlarini somutlastirmaya büyük önem veririm.
Konu anlatimini takiben, kavrami pekistiren temel düzey sorularla ilerlerim. Daha sonra ise ögrencinin düzeyine bagli olarak orta ve ileri düzey problem çözümleri yapariz. Ögrencinin düsünme sürecine aktif olarak katilmasi için sik sik sorular sorarim, onu yönlendiririm. Ezberden uzak, anlamaya dayali bir ögrenme yaklasimini benimsiyorum.
Matematik derslerinde, sadece islem yapmayi degil; mantigini, neden-sonuç iliskilerini ve problem çözme stratejilerini ögretmeye odaklanirim. Fizik derslerinde ise olaylarin altinda yatan temel prensipleri açiklamaya, formüllerin nasil ve neden ortaya çiktigini anlatmaya çalisirim. Ögrencinin yalnizca sinavlara degil, ayni zamanda hayata ve bilime karsi daha bilinçli bir bakis açisi gelistirmesi benim için çok önemli.
Deneyimim boyunca birçok ögrencinin sadece notlarini degil, özgüvenlerini de artirdiklarini görmek benim için en büyük motivasyon kaynagi oldu. Derslerimi disiplinli ama samimi bir atmosferde islerim. Ögrencilerimle iletisimi güçlü, anlayisli ve sabirli bir ögretmen olarak süreci birlikte yürütürüz.
Eger siz de matematigi ve fizigi ögrenmekten keyif almak, anlamaya dayali bir ögrenme yolculuguna çikmak istiyorsaniz, birlikte çalismaktan memnuniyet duyarim.