Derslerimde somutlastirma, oyunlastirma, bol tekrar ve pekistirme tekniklerini sikça kullanirim. Özellikle ilkokul düzeyindeki ögrencilerin dikkat süreleri kisa oldugu için derslerimi dinamik, eglenceli ve bol etkinlikli sekilde planlarim. Okuma-yazma, akici okuma, matematik, problem çözme ve Türkçe becerilerini gelistirirken; ayni zamanda ögrencinin özgüvenini destekleyen mini sorumluluklar ve motivasyon çalismalari uygularim.
Rehber ögretmenlik birikimim sayesinde ögrencinin sadece akademik degil, sosyal ve duygusal gelisimini de yakindan takip ederim. Odaklanma güçlügü yasayan ögrenciler için dikkat çalismalari, kaygi yasayan ögrenciler için rahatlatici küçük stratejiler eklerim. Her dersin sonunda o günün kazanimlarini degerlendirir, bir sonraki derse hazirlik niteliginde kisa ödevlendirmeler yaparim.
Amacim, ögrencinin ögrenmeyi severek ilerlemesini saglamak, kalici basariyi desteklemek ve her çocugun potansiyelini ortaya çikarmaktir. Velilerle düzenli iletisim kurarak süreci seffaf sekilde paylasirim. Ilk derste ögrenciyi tanimaya büyük önem veririm. Seviyesini, dikkat süresini, ögrenme stilini ve zorlandigi alanlari degerlendirerek tamamen kisiye özel bir çalisma plani olustururum.