Dokuz Eylül Üniversitesinde Fransizca Ögretmenligi bölümünde egitimime devam ediyorum ve dil ögrenimi konusunda saglam bir akademik altyapiya sahibim. . Ingilizce konusunda da hem okulda aldigim dersler hem de kisisel çabalarim sayesinde sürekli kendimi gelistirmekteyim. Daha önce resmi olmasa da birebir özel dersler verdim ve küçük çapli çeviri çalismalari yaptim. Bu deneyimlerim sayesinde farkli yas ve seviyelerdeki ögrencilerle iletisim kurma, onlarin ihtiyaçlarina uygun ögretim yöntemleri gelistirme konusunda tecrübe kazandim.
Ögrencilerle birebir çalisirken sabirli, anlayisli ve motive edici bir yaklasim sergiliyorum. Ögrenme sürecini kisiye özel planlama ve uygulama konusunda titizim. Derslerimi ögrencimin seviyesine ve hedeflerine göre kisisellestiririm. Her ögrencinin ögrenme tarzi ve hizi farklidir; bu yüzden dersleri kisisellestirmeye, ögrencinin güçlü yönlerini desteklemeye ve zayif yönlerini gelistirmeye özen gösteririm. Öncelikle ögrenme stilini ve ihtiyaçlarini anlamaya çalisirim. Konusma, dinleme, okuma ve yazma becerilerini dengeli bir sekilde gelistirmeye yönelik aktiviteler uygularim. Derslerimde görsel ve isitsel materyaller, oyunlar ve günlük hayattan örnekler kullanarak ögrenmeyi daha eglenceli ve etkili hale getiririm. Sadece dil bilgisini degil, ayni zamanda iletisim becerilerini de ön planda tutarim.
Ögrencilerimle iletisimimi güçlü tutmaya özen gösteririm. Ögrencilerimin özgüven kazanmasi için onlari cesaretlendirir, hata yapmaktan korkmamalarini saglarim. Derslerim interaktif ve ögrenci merkezlidir; ögrencinin aktif katilimi benim için çok önemlidir. Böylece hem ögrenme süreci keyifli olur hem de kalici ögrenme saglanir. Ögretme sürecinde empati ve sabir benim için önceliklidir; çünkü iyi bir ögretmenin, ögrencisini iyi anlamasi gerektigine inaniyorum.