Egitim sürecim ve gönüllülük çalismalarim, ögretim yöntemlerine dair farkindaligimi derinlestirdi. Çocuk haklari temelli projelerde liderlik yaparken ögrenci merkezli yaklasimin önemini daha iyi kavradim. Derslerde oyun temelli ögrenme, isbirlikli çalisma ve çoklu zekâ kuramina dayali yöntemleri kullanarak her ögrencinin katilimini tesvik etmeyi hedefledim.
Ders islerken, ögrencilerin bireysel farkliliklarina duyarli bir yapi kurmaya özen gösteririm. Katilimci bir ortam olusturmak için ögrencilerin soru sormasini, tartismasini ve kendi fikirlerini rahatlikla paylasmasini desteklerim. Ögrenme sürecini teknoloji destekli materyallerle zenginlestirerek hem dikkat sürelerini uzatmayi hem de ögrenmeyi daha kalici hâle getirmeyi amaçlarim.
Bu deneyimlerim bana, etkili ögretimin yalnizca bilgi aktarmaktan ibaret olmadigini; ögrenmeyi birlikte insa etmek, empati kurmak ve çocuklara güvenli bir alan sunmakla mümkün oldugunu gösterdi.