Derslerimde ögrencinin aktif katilimini merkeze alan, kalici ögrenmeyi destekleyen ve bireysel farkliliklari gözeten bir ögretim anlayisi benimsiyorum. Anlatim, soru-cevap, etkinlik temelli ögrenme ve örnek üzerinden ögretim gibi yöntemleri dersin içerigine göre çesitlendiriyorum.
Ögrencilerin sadece konuyu ögrenmesini degil, ayni zamanda elestirel düsünme, okudugunu anlama ve kendini dogru ifade etme becerilerini gelistirmesini önemsiyorum. Derslerimde sade, anlasilir ve ögrencinin seviyesine uygun bir dil kullanarak ögrenmeyi kolaylastirmayi hedefliyorum.
Disiplinli ama ayni zamanda motive edici bir ögrenme ortami olusturarak ögrencilerin derse karsi ilgisini artirmaya çalisiyorum. Amacim, ögrencilerin Türkçeyi yalnizca bir ders olarak degil, hayatlarinin her alaninda kullanabilecekleri güçlü bir iletisim araci olarak görmelerini saglamaktir.