Derslerimde agirlikli olarak ögrenci merkezli bir yaklasim kullaniyorum. Ders anlatmaya baslamadan ögrencinin konuyla ilgili bilgilerini yoklarim ve mümkün oldugunca dikkatini çekecek ve düsünmesini saglayacak soru sorarim. Ardindan konu anlatimini anlayacagi sekliyle ve bol örnekle anlatirim. Ögrencimin aktif olmasini saglamak amaciyla soru - cevap ve birlikte çözüm yöntemini sik kullanirim. Özellikle soru çözerken yanlis ya da bos olan sorularina odaklanir ve neden yanlis yaptigini, güçlendirmesi gereken yönünü anlamasini saglarim. Özellikle güçlü çeldirici olan siklar üzerinde durmaya çalisirim. Bu noktada sadece konu anlatmanin degil, ögrencinin düsünme becerisinin gelistirilmesi gerektigini düsünmekteyim.
Eğitim: dereceler, kurslar ve sertifikalar