Merhaba, ben Begüm.
7 yasimdan beri Ingilizce egitimi aliyor ve dili aktif olarak kullaniyorum. Derslerimi ögrencinin yasina, seviyesine ve hedeflerine göre planliyorum. Her ögrencinin ögrenme sekli farkli oldugu için tek bir kaliba bagli kalmadan, kisiye özel bir yaklasim benimsiyorum.
Derslerimde konusma, dinleme, okuma ve yazma becerilerini dengeli sekilde gelistirmeyi hedefliyorum. Okul derslerine destek ihtiyaci olan ögrencilerle konu tekrari, ödev destegi ve sinav hazirligi üzerine çalisirken; konusma pratigi yapmak isteyen ögrencilerle daha interaktif ve iletisim odakli dersler isliyorum.
Kardesimin LGS hazirlik sürecinde aktif olarak destek oldum ve farkli ögrencilerle Ingilizce gelisim süreçlerinde çalisma firsati buldum. Bu süreçlerde kelime bilgisi, dil bilgisi, okudugunu anlama ve soru çözme becerilerine odaklandim.
Küçük yas gruplarinda oyunlar, görseller ve eglenceli aktiviteler kullanarak Ingilizceyi sevdirerek ögretmeyi tercih ediyorum. Daha büyük ögrencilerde ise günlük hayatta kullanilabilecek pratik Ingilizceye ve özgüven kazanmaya önem veriyorum.
Amacim ögrencilerimin sadece sinavlarda basarili olmasi degil, ayni zamanda Ingilizceyi rahatça anlayabilen, konusabilen ve kullanabilen bireyler haline gelmelerine yardimci olmaktir.