Ingilizce Ögretmenligi bölümünde 3. sinif ögrencisiyim ve akademik egitimimi, sahadaki aktif ögretmenlik deneyimlerimle sürekli olarak desteklemekteyim. Özel dershanelerde ve gönüllü egitim projelerinde edindigim deneyimler sayesinde farkli yas gruplari ve seviyelerle çalisma firsati buldum. Bu süreçte ögrencilerin bireysel ihtiyaçlarini dogru analiz etmeyi, ögrenme stillerine uygun materyaller hazirlamayi ve etkili sinif yönetimi saglamayi ögrendim.
PTE, TOEFL ve genel Ingilizce alanlarinda ögrenci seviyesine uygun, hedef odakli ders planlari hazirlayabilmekteyim. Derslerimi planlarken sadece sinav basarisina degil, ögrencinin dili aktif kullanabilmesine de önem veririm. Iletisim temelli ögretim yaklasimini benimser, ögrenciyi derse aktif olarak dahil eden, konusma ve dinleme becerilerini ön planda tutan yöntemler uygularim. Günlük yasamdan örneklerle dili somut hale getirerek kalici ögrenmeyi desteklerim.
Her ögrencinin ögrenme hizinin ve motivasyonunun farkli oldugunun bilincindeyim. Bu nedenle bireysel farkliliklari dikkate alarak sabirli, motive edici ve destekleyici bir tutum sergilerim. Ögrencilerimin yalnizca akademik gelisimini degil, özgüven kazanmasini ve dili kullanma cesareti gelistirmesini de hedeflerim.
Disiplinli çalisma, düzenli ölçme-degerlendirme ve geri bildirimlerle süreci sürekli takip ederim. Ögretmenlik meslegini sadece bilgi aktarmak degil, ögrencinin gelisimine rehberlik etmek olarak görüyor; bu sorumlulugu büyük bir özveriyle yerine getirmeyi amaçliyorum.