Süleyman Demirel Üniversitesi lisans tarih bölümünü bitirdim ve isparta’da Ahmet Melih Dogan Anadolu lisesinde Stajyer ögretmenlik yaptim. Dersi isleyis biçimi olarak ezbere dayali anlatimi eglenceli ve sevdirici hale çevirerek akilda kalici ve zihnine bunaltmayan sekilde sanki dersi bir kahramanlik oyunu gibi anlatmak ve ögrenciyi bu sekilde derse adapte etmek ders öncesinde ise dersi olan ilgisini ölçmek amaciyla sorular sorup derse yönlendirme ve ders sonundaysa ölçme degerlendirme olarak karsilikli soru-cevap seklinde konu özeti olarak anlatmayi düsünüyorum. Ve biliyorum ki tarih dersi çogu ögrencinin sikici buldugu ve dayatilan ezber niteliginde ögrencinin isine yaramadigini düsünüyorum fakat ben bu sekilde degil ögrenciye sevdirerek sinavlari hazirlamayi ve dersi ögretmeyi tercih ediyorum. Daha öncesinde yaptigim stajda ögrencilerle nasil kaynasilir nasil ders anlatilir ders dikkat çekici hale nasil getirilir ögrenciyi uyanik tutmanin yollari nelerdir ders materyallerini kullanim seklini ve sonuç olarak da dersi iyi anlatmayi bildigimi düsünüyorum.