Matematik egitimine yönelik çalismalarimdaki temel hedefim, ögrencilerin bilissel gelisim düzeyleriyle uyumlu, anlamli ve kalici ögrenme yasantilari olusturmaktir. Matematik Bilim ve Egitim Toplulugu baskani ve TÜBITAK proje yürütücüsü olarak arastirma temelli ve yenilikçi yöntemler kullanirim. Derslerimde gelisimsel yaklasimi, problem temelli ögretimi, soru-cevap yöntemini ve günlük hayat uygulamalarini bütünlestiririm. GeoGebra ve Mathigon gibi araçlarla teknoloji destekli ögretim uygular, oyun tabanli etkinliklerle ögrenmeyi eglenceli hâle getiririm. Ayrica Matematik Tarihinde Yolculuk ve Pi Günü gibi etkinliklerle dersleri tarihsel ve toplumsal baglama oturturum. Ögretim sürecim, kesif, etkilesim ve degerlendirmeyi içeren dinamik oturumlarla yürütülür. Bu yaklasimla matematigi anlamli, uygulanabilir ve ilgi çekici kiliyorum.