Ingilizce ögretimi alaninda kendini gelistirmeye devam eden, planli ve ögrenci odakli bir egitim anlayisina sahip bir egitmenim. Geçtigimiz yil ortaokul düzeyinde bir ögrenci ile bir egitim-ögretim dönemi boyunca düzenli olarak Ingilizce özel dersleri yürüttüm. Bu süreçte ders içeriklerini ögrencinin hazir bulunusluk düzeyi, bireysel ihtiyaçlari ve ögrenme hizi dogrultusunda planladim. Dönem sonunda ögrencinin akademik basarisinda, derse katiliminda ve Ingilizceye yönelik tutumunda olumlu gelismeler gözlemlenmis; ögrenci ve veli tarafindan süreç memnuniyetle degerlendirilmistir.
Derslerim ilkokul ve ortaokul düzeyindeki ögrencilere yöneliktir. Ögretim sürecinde yas grubuna ve seviyeye uygun, açik ve sistemli bir anlatim benimsemekteyim. Konular; görsel materyaller, kisa alistirmalar ve düzenli tekrarlarla desteklenerek kalici ögrenme hedeflenmektedir. Ögrencinin aktif katilimini tesvik eden, soru sormaya ve kendini ifade etmeye açik bir ögrenme ortami olusturulmasina özen gösterilmektedir.
Ingilizce ögretiminde ezbere dayali yaklasimlar yerine, dilin temel yapilarinin mantigini kavratmayi amaçlayan bir yöntem izlemekteyim. Ders sürecinde farkli ögretim materyallerinden ve yöntemlerinden faydalanarak derslerin verimli ve sürdürülebilir olmasini saglamaktayim. Temel amacim, ögrencilerin Ingilizce derslerinde özgüven kazanmalari, akademik basarilarinin desteklenmesi ve dili günlük hayatta kullanabilecek saglam bir altyapi olusturmalaridir. Disiplinli, sabirli ve planli bir çalisma anlayisiyla her ögrencinin bireysel gelisimini dikkate alarak egitim sürecini yürütmekteyim.