Ben Nurbanu Tavacioglu. Istanbul 29 Mayis Üniversitesi Felsefe Bölümü mezunuyum. Yaklasik üç yildir çocuklarla çalisiyor ve onlarin ögrenme süreçlerine destek oluyorum. Bu deneyim bana sabir, açiklik ve güçlü iletisim becerileri kazandirdi. Ayni zamanda bir lisede staj yapma firsati yakaladim ve bu süreçte ögrencilerle iyi bir iletisim kurabildigimi gözlemledim.
Daha önce ögretmenligi deneyimlemis biri olarak, derslerimi ilgi çekici, anlasilir ve etkilesimli bir sekilde yürütmeye özen göstermekteyim. Ögrencilerin aktif katilimini saglamak için sorular sormak, örnekler üzerinden anlatmak, grup tartismalari düzenlemek ve onlarin fikirlerini özgürce ifade etmelerine imkân tanimak gibi yöntemler kullaniyorum.
Ögrencilerimle kurdugum iliskiyi, sadece ders anlatmakla sinirli görmüyorum; ögrenme sürecini keyifli ve kalici hâle getirmeye odaklaniyorum. Dersleri, ögrencilerin ilgisini çekecek sekilde planliyor ve her ögrencinin kendi potansiyelini kesfetmesine firsat taniyorum. Sadece bilgi aktarmak yerine, ögrencilerin merak duygusunu canli tutuyor, sorularini tesvik ediyor ve elestirel düsünmelerini destekliyorum. Her ögrencinin ögrenme tarzini göz önünde bulunduruyor, empati ve sabirla onlara rehberlik ediyorum.
Benimle ders yapmak, ögrenciler için sadece akademik bir kazanim degil; ayni zamanda özgüvenlerini artiracak, ögrenmeyi keyifli ve unutulmaz bir deneyime dönüstürecek bir yolculuktur. Amacim, her ögrencinin kendi ögrenme sürecinde aktif rol almasini saglamak, onlarin basariya ulasmalarina katkida bulunmak ve ögrenmeye olan ilgilerini sürekli canli tutmaktir. Ögrencilerimle birlikte kesfetmek, anlamak ve düsünmek benim için en degerli motivasyon kaynagidir.
Ayrica, ögrencilerin bireysel ihtiyaçlarina duyarli olmak, onlari cesaretlendirmek ve yaratici düsünmelerini tesvik etmek de benim önceliklerim arasindadir. Derslerimde, ögrencilerin kendilerini ifade edebilecekleri güvenli ve pozitif bir ortam yaratmaya özen gösteriyorum. Bu sayede hem akademik hem de kisisel gelisimlerini destekliyorum. h h h h h h