Küçük yaslardan itibaren yabanci dillerle iç içe büyümem, bugün ögrencilerime aktarabildigim güçlü ve dogal bir yetkinlik kazandirdi. 2 yasindan beri farkli dillerle tanismis, egitim hayatimin önemli bir kismini yabanci okullarda geçirmis biri olarak, dil ögrenmenin sadece derslerden ibaret olmadigini; kültür, iletisim ve özgüven gelisimi açisindan büyük bir kapi açtigini düsünüyorum. Yillar içinde birçok Avrupa ülkesine yaptigim seyahatler ve uluslararasi ortamlarla kurdugum iletisim, yabanci dil egitiminde ögrencilere gerçek hayata yönelik bir bakis açisi kazandirmami sagliyor. Su anda Istanbul Üniversitesi Fransizca Mütercim-Tercümanlik Bölümü 3. sinif ögrencisiyim ve Ingilizce, Fransizca, Italyanca gibi dillere akademik düzeyde hâkimiyetim bulunuyor.
Müzige olan ilgim ise çocukluk yillarimda basladi. Uzun süredir çesitli enstrümanlar çaliyor, özellikle gitari hem teknik hem ritmik açidan yogun bir sekilde çalisiyorum. Gitar derslerimde ögrencinin seviyesine ve hedefine göre özel içerikler hazirliyor, teoriyi pratige dönüstürerek ögrenme sürecini daha keyifli hâle getiriyorum. Dil derslerinde ise konusma, telaffuz ve günlük kullanim agirlikli, ögrencinin ögrenme hizina tamamen uyum saglayan bir yöntem benimsiyorum.
Lisede katildigim degisim programlari, turizm sektöründeki is deneyimlerim ve aktif olarak aldigim oyunculuk–tiyatro egitimi, iletisim yönümü güçlendirdi ve derslerde ögrencilerle dogal bir bag kurmami sagladi. 18 yasina kadar olan ögrencilerle çalisiyor, her ögrencinin kendi yolculuguna uygun, motive edici ve güvenli bir ögrenme ortami sunuyorum.
Derslerimde her ögrencinin farkli ögrenme tarzi oldugunu dikkate alir, süreci buna göre kisisellestiririm. Hem dil hem gitar egitiminde anlasilir örnekler, uygulamali alistirmalar ve motive edici bir yaklasim kullanirim. Amacim, ögrencinin hem gelisim kaydetmesi hem de ögrenme sürecinden keyif almasidir.
Ögrencilerimin hedeflerine ulasmasi için sabirli olup destekleyici ve motive edici bir yaklasim benimsiyorum.