Ingilizce ögretmeni olarak derslerimi; iletisim odakli, ögrenci merkezli ve tamamen bireysellestirilmis bir yaklasimla yürütüyorum. Her ögrencinin ögrenme tarzinin, hedefinin ve hizinin farkli oldugunu bildigim için ilk asamada ihtiyaç analizi yaparak seviyeyi, güçlü yönleri ve gelistirilmesi gereken alanlari belirliyorum. Bu sayede ders planimi ögrencinin kisisel hedeflerine göre özellestiriyorum.
Derslerde agirlikli olarak Communicative Approach (Iletisimsel Yöntem) kullaniyorum; yani ögrencinin dili gerçek hayatta aktif kullanmasini saglayan konusma odakli etkinliklere yer veriyorum. Bunun yani sira Task-Based Learning ile ögrencilerin hem kelime hem de dil bilgisi yapilarini dogal baglamalar da kullanmasina imkân taniyorum. Özellikle baslangiç ve orta seviyelerde görsel materyaller, kisa videolar, oyunlastirilmis etkinlikler ve etkilesimli dijital araçlar kullanarak derse dinamizm katiyorum.
Her ders konusma, dinleme, okuma ve yazma becerilerini dengeli sekilde kapsayacak biçimde yapilandiriyor. Telaffuz çalismalari, kelime tekrar teknikleri, kisa diyaloglar ve mini role-play uygulamalariyla ögrencinin özgüvenini artirmayi hedefliyorum. Ayrica düzenli geri bildirim vererek ögrencinin ilerlemesini somut sekilde takip ediyorum.
Online ögretimde deneyime sahibim; çocuklardan yetiskinlere, sifir seviyeden ileri seviyeye kadar genis bir yas ve seviye araliginda ders verdim. Teknolojiyi etkili kullanarak süreci hem verimli hem de keyifli hâle getiriyorum. Amacim, ögrencilerimin Ingilizceyi sadece ögrenmeleri degil, günlük yasamlarinda güvenle ve akici bir sekilde kullanabilmeleridir.