Derslerimi ezber odakli degil, mantigi kavratarak islerim. Konuyu yalnizca anlatip geçmem; ögrencinin gerçekten anlayip uygulayabildiginden emin olmadan ilerlemem. Her ders, ögrencinin seviyesi ve hedefi dogrultusunda planlanir.
Anlatimim sistematik ama sikici degildir. Teori ile pratigi birlikte götürürüm; konularin neden ve nasil kismini netlestiririm. Gerekirse ayni konuyu farkli yöntemlerle tekrar ederim anlamadan geçmek yok.
Ders sürecinde ögrencinin aktif olmasini isterim. Soru sormasini tesvik eder, yanlis yapmaktan çekinmemesini saglarim. Çünkü gerçek ögrenme, hatalarin fark edilip düzeltilmesiyle olur.
Amacim sadece ders saatini doldurmak degil; ögrencinin dersten sonra tek basina ilerleyebilecek özgüvene sahip olmasini saglamaktir. Disiplinli, verimli ve hedef odakli bir çalisma düzeni sunarim.